Belangrijke algemene voorwaarden:

  1. Haal en Brengservice is bespreekbaar, het tarief hiervoor wordt berekend met een tarief van 0,30 euro per km. De afstand wordt gebaseerd op gegevens uit "Google Maps" met als startpunt Houtstraat 4, 5366AS Megen. 
  2. Houd rekening met onvoorziene kosten. Wij doen ons best om het bedrag zo goed mogelijk te schatten, maar wij weten pas wat er allemaal gerepareerd moet worden op het moment dat uw meubel uit elkaar wordt gehaald. Wij doen niets zonder goedkeuring van onze klant, in het geval van onvoorziene kosten nemen wij telefonisch contact met u op.
  3. Hebt u echt leer besteld? Houd er dan rekening mee dat het leer niet exact op de meter kan worden besteld. Wij bestellen dit per huid. Het leer dat wij niet verwerken in uw meubel krijgt u uiteraard mee.
  4. Wij zijn afhankelijk van de leveranciers voor wat betreft de levering van de stoffen en het leer, daarom kan het soms langer duren voordat u uw meubel terugkrijgt. Normaal gesproken gaan wij uit van een levertijd van uiterlijk 2 weken na ontvangst van alle benodigdheden van onze leveranciers.
  5. U wordt vooraf aan de bezorging door ons gebeld om een afspraak te maken. U dient tijdens de levering thuis te zijn om de meubel te keuren en om te kijken of alles naar wens is. Bij zware meubels dient er iemand aanwezig te zijn die kan helpen tillen. Indien dit niet mogelijk is zijn wij genoodzaakt 2 personen te sturen en wordt er een meerprijs van 50 euro doorberekend. Deze personen zetten uw meubel neer op de afgesproken plek.
  6. Betaalt u contant? Dan vragen wij u de betaling te voldoen op het moment van afleveren. Bij onze bezorgers kunt u helaas niet pinnen, wel kunt u het bedrag middels een betaalverzoek of standaard overschrijving naar onze rekening overmaken.
  7. Op de offerte gaan wij ervan uit dat ook de vulling en de zitting van de stoel moet worden vervangen. Mocht het blijken dat dit niet hoeft en dat uw vulling nog in goede conditie verkeert, dan facturen wij deze kosten natuurlijk niet.
  8. De offerte dient slechts als indicatie van de kosten. (lees punt 2 en 7).
  9. Voor zakelijke klanten is het betalingstermijn bespreekbaar, maar is in elk geval niet langer dan 14 dagen na ontvangst van de factuur.
  10. Serviceaanvragen moeten worden ingediend via onze website onder het kopje "Opdracht aanmelden". Denk eraan om uw factuurnummer te vermelden. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op om afspraken te maken en om uw probleem te verhelpen.
  11. Alle prijzen die door ons worden genoemd zijn exclusief 21% BTW, tenzij wij uitdrukkelijk anders vermelden. 
  12. Wij zijn niet aansprakelijk voor de prijsstijgingen van andere partijen (leveranciers).

 Bij vragen gelieve te mailen naar info@mentmeubels.nl. Wij doen ons best om u binnen 5 uur antwoord te geven. Ook staan wij voor u klaar om advies te geven over stofkeuze of onderhoud van uw meubel.